Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders Océ N.V. op 22 juni 2009

Venlo, 20 mei 2009 - Océ N.V. houdt op maandag 22 juni a.s. een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA). De BAVA, die op 9 april jl. werd aangekondigd, wordt gehouden op het hoofdkantoor in Venlo, aanvang 10.00 uur. Daar wordt het voorstel tot benoeming van de heer R. De Becker tot commissaris van Océ N.V. in stemming gebracht. Als de vergadering instemt met dit benoemingsvoorstel zal de Raad van Commissarissen van Océ N.V. per 23 juni 2009 bestaan uit: P.A.F.W. Elverding, voorzitter G.J.A. van de Aast M. Arentsen A. Baan R.W.A. De Becker D.M. Wendt Per vandaag is de BAVA-agenda in gedrukte vorm beschikbaar. De agenda is ook beschikbaar, samen met informatie over aanmelding, via www.investor.oce.com Download Persbericht (pdf 85kb) Voor verdere informatie Océ N.V.: Investor Relations: Carlo Schaeken Vice President Investor Relations Telefoon 077 359 2240 E-mail investor@oce.com Media: Jan Hol Senior Vice President Communications Telefoon 077 359 2000 E-mail jan.hol@oce.com Dit persbericht is oorspronkelijk gedistribueerd door Hugin. Enkel de afzender is verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.