Gewone en Buitengewone Vergadering Nyrstar

Balen, België (26 mai 2009) - Nyrstar a tenu aujourd'hui ses Assemblées Générales Ordinaire et Extraordinaire des actionnaires à Bruxelles. Alle voorgestelde besluiten werden goedgekeurd door de aandeelhouders. - einde - Over Nyrstar Nyrstar is leverancier voor de wereldwijde commoditymarkten en streeft naar het creëren van waarde. Nyrstar vervaardigt significante hoeveelheden zink, lood en andere waardevolle metalen. Nyrstar is genoteerd op de NYSE Euronext Brussels onder het symbool NYR. Voor meer informatie, raadpleeg de Nyrstar website, www.nyrstar.com. Contacts Michael Morley Director Legal and External Affairs T: +44 20 7408 8120 michael.morley@nyrstar.com Investors Chris James Group Manager, Investor Relations T: +44 20 7408 8161 M: +44 7912 269 497 chris.james@nyrstar.com Media Geert Lambrechts Communications Advisor T: +32 14 449 646 M: +32 473 637 892 geert.lambrechts@nyrstar.com Dit persbericht is oorspronkelijk gedistribueerd door Hugin. Enkel de afzender is verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.