Buitengewone Algemene Vergadering keurt kapitaalverhoging goed

27 mei 2009 - 18.00 uur - Gereguleerde Informatie Antwerpen - Thenergo (Euronext Brussel: THEB), leidinggevende ontwikkelaar en operator van gedecentraliseerde duurzame energieprojecten, kondigde in april 2009 de investering van ¤ 10 miljoen door ParticipatieMaatschappij Vlaanderen aan. De Buitengewone Algemene Vergadering van aandeelhouders keurde de transactie vandaag unaniem goed. Bovendien geeft de Buitengewone Algemene Vergadering de Raad van Bestuur de volmacht om bijkomend ¤ 25,5 miljoen op te halen. Personalia Daniël Schurmans werd vandaag door de Buitengewone Algemene Vergadering van aandeelhouders benoemd als bestuurder. Daniël is ingenieur van opleiding en is actief als 'Business Unit Manager Duurzame Ontwikkeling' bij PMV. Jacques Putzeys neemt ontslag als bestuurder. De Raad van Bestuur dankt de heer Putzeys voor zijn toewijding en bewezen diensten. Over Thenergo Thenergo, gevestigd in België, is een snelgroeiende, onafhankelijke en volledig geïntegreerde ontwikkelaar en operator van duurzame energieprojecten op basis van biogas, aardgas, bio-olie en houtachtige biomassa. Thenergo biedt haar klanten een absolute meerwaarde: het bedrijf is een 'one-stop provider' voor duurzame energieoplossingen, waarbij hernieuwbare brandstoffen omgezet worden in elektriciteit en warmte. Thenergo is genoteerd op Euronext Brussel (Ticker: THEB). Voor meer informatie: Chris Beliën General Counsel & Secretary T.: +32 3 292 96 99 Chris.belien@thenergo.eu Caroline Kerremans Communications Manager T.: + 32 3 292 97 01 Caroline.kerremans@thenergo.eu Gateway House, Brusselstraat 59, B-2018 Antwerp, Belgium Dit persbericht is beschikbaar op www.thenergo.eu (persberichten). Het verslag van de Buitengewone algemene vergadering is eveneens beschikbaar op www.thenergo.eu (investeerders, aandeelhoudersvergadering). Dit persbericht is oorspronkelijk gedistribueerd door Hugin. Enkel de afzender is verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.