PÖYRYLLE RAUTATIEASEMAN PERUSKORJAUKSEN TYÖMAAVALVONTATEHTÄVÄT ITÄVALLASSA

PÖYRY OYJ Lehdistötiedote 4.6.2009 klo 15.15 PÖYRYLLE RAUTATIEASEMAN PERUSKORJAUKSEN TYÖMAAVALVONTATEHTÄVÄT ITÄVALLASSA Pöyry on solminut sopimuksen itävallan valtionrautateiden Österreichische Bundesbahnen AG:n kanssa Salzburgin päärautatieaseman peruskorjauksen työmaavalvonnasta. Projektin arvo on 4,4 miljoonaa euroa. Toimeksianto käsittää valvonnan liittyen olemassa olevien raiteiden kunnostamiseen, raiteille keskitetysti johtavan uuden jalankulkukäytävän rakentamiseen, sisääntulohallissa sijaitsevan palvelutiskialueen uudelleenrakentamiseen ja sen yhdistämiseen paikallisjunien liikenneterminaaliin, kolmen uuden sillan rakentamiseen sekä tukiseinien ja melusuojien asentamiseen. Projekti käynnistyy syyskuussa 2009 ja päättyy toukokuussa 2015. Pöyry on maailmanlaajuinen konsultoinnin ja suunnittelun asiantuntija, joka tarjoaa perusteellista toimialaosaamista ja innovatiivisia ratkaisuja asiakasyritystensä elinkaaren kaikkiin vaiheisiin. Toimimme seuraavilla aloilla: vesivoima, öljy ja kaasu, sähkö ja lämpö, uusiutuva energia, sellu- ja paperiteollisuus, kemian prosessiteollisuus, liikennejärjestelmät, vesi ja ympäristö sekä rakentamisen palvelut. Palveluksessamme on 7500 asiantuntijaa 49 maassa. PÖYRY OYJ Satu Perälampi viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Lisätietoja antavat: Hartwig Hasslwanter, Head of Business Area Hydropower Project Management & Site Supervision, Pöyry Energy GmbH, Austria Tel. +43 1 53605 22244 Thomas Kriesch, Managing Director, Pöyry Energy GmbH, Austria Tel. +43 1 53605 22585 www.poyry.com JAKELU: Keskeiset tiedotusvälineet This announcement was originally distributed by Hugin. The issuer is solely responsible for the content of this announcement.