Nyrstar deelt datum mee van Strategie Update en webcast

Balen, België (4 juni 2009) - Nyrstar NV is van plan een Strategie Update te houden voor investeerders op 24 juni om 09:00 uur Engelse tijd, 10:00 uur Midden-Europese tijd. De presentatie zal live worden uitgezonden via webcast op de website van Nyrstar (www.nyrstar.com). De webcast zal ook in het archief beschikbaar zijn. - einde - Over Nyrstar Nyrstar is leverancier voor de wereldwijde commoditymarkten en streeft naar het creëren van waarde. Nyrstar vervaardigt significante hoeveelheden zink, lood en andere waardevolle metalen. Nyrstar is genoteerd op de NYSE Euronext Brussels onder het symbool NYR. Voor meer informatie, raadpleeg de Nyrstar website, www.nyrstar.com. Contacts Michael Morley Director Legal and External Affairs T: +44 20 7408 8120 michael.morley@nyrstar.com Investors Chris James Group Manager, Investor Relations T: +44 20 7408 8161 M: +44 7912 269 497 chris.james@nyrstar.com Media Geert Lambrechts Communications Advisor T: +32 14 449 646 M: +32 473 637 892 geert.lambrechts@nyrstar.com Dit persbericht is oorspronkelijk gedistribueerd door Hugin. Enkel de afzender is verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.