Orange Belgium : Orange LOVE, een slimme en flexibele manier om mobiele telefonie, internet en tv te combineren aan de beste prijs

Vandaag onthult Orange zijn concept LOVE om zijn convergente positionering nog meer kracht bij te zetten. LOVE geeft Orange-klanten toegang tot wat essentieel is voor hen dankzij de flexibele combinaties van mobiel, internet en TV en dat aan de beste prijs.

Deze convergente paraplu met de boodschap 'all you need is LOVE' biedt klanten de flexibiliteit en vrijheid om het aantal SIM-kaarten en bijhorende bel- en datavolumes te kiezen in functie van wat ze nodig hebben en dat in combinatie met de kwaliteit van Orange Internet+TV.

All you need is LOVE
Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium: "Wij zijn blij om LOVE aan onze klanten te kunnen aanbieden. Orange LOVE is een nieuwe en zeer emtionele stap in onze positie als volwaardige nationale convergente operator verder uit te bouwen. LOVE is een mobiele, Internet+TV bundel die beantwoordt aan alle connectiviteitsnoden van onze klanten, zowel op verplaatsing als thuis, en dat met een overvloed aan data aan de scherpste prijs. Met LOVE bespaart een klant trouwens twee keer. Eerst omdat hij enkel betaalt voor het aantal SIM-kaarten en de bijhorende data dat hij nodig heeft voor hem en zijn familie; en twee omdat LOVE de beste prijs op de markt is."

De klant kan, in functie van zijn mobiele behoeften en gebruik, één van de Orange-abonnementen combineren met Orange Internet + TV. Zo is hij altijd verbonden - onderweg dankzij het uiterst performante 4G-netwerk van Orange en thuis met onbeperkt en ultrasnel internet (100 Mbps met een optie om tot 200 Mbps te gaan) - en geniet hij van het beste televisieaanbod: tot 70 zenders, waaronder themazenders zoals Eleven Sports, en het gebruik van een mobiele app.

Vandaag start Orange zijn mediacampagne met de hit 'All you need is LOVE'.

Er zijn LOVE-combinaties mogelijk vanaf 57 €/maand (Kolibri-abonnement van 8 € in combinatie met Orange Internet + TV voor 49 €). De LOVE-combinatie Arend en Internet + TV van 78 €/maand is momenteel de beste aanbieding op de markt voor klanten die echt altijd en overal verbonden willen blijven, want er zit een bundel van 10 GB mobiele data bij.

Meer info op www.orange.be/nl/love

Orange Love - NL