Océ publiceert resultaten eerste kwartaal 2011

Venlo, 26 april 2011 - Océ N.V. heeft vandaag de resultaten over het eerste kwartaal van 2011 gepubliceerd. Download de Nederlandse samenvatting Download de volledige Engelse versie Of bezoek de Océ Investor Relations website op http://investor.oce.nl voor financiële en gerelateerde informatie over de onderneming. Om 10.30 uur CET vandaag worden de resultaten toegelicht in het Engels tijdens een analisten call via een webcast. De webcast is direct te beluisteren via http://investor.oce.nl, waar ook de audiobestanden beschikbaar zijn. Voor meer informatie: Jan Hol Senior Vice President Communications Océ N.V. Telefoon 077 359 2000 E-mailjan.hol@oce.com -------------------------------------------------------------------------------- Over Océ Océ is een van 's werelds grootste leveranciers op het gebied van document management en printen voor professionals. Het brede aanbod van Océ omvat snelle digitale productieprinters en grootformaat printsystemen voor zowel technische documentatie als display graphics in kleur, naast kantoorsystemen voor printen en kopiëren. Bovendien is Océ een toonaangevende speler op het gebied van outsourcing van document management. Wereldwijd zijn veel van de Fortune 500- bedrijven en grootste commerciële drukkers klant van Océ. Het bedrijf werd opgericht in 1877. Het hoofdkantoor bevindt zich in Venlo. Océ is actief in meer dan 100 landen en heeft wereldwijd ruim 20.000 mensen in dienst. De totale omzet in boekjaar 2010 bedroeg circa €2,7 miljard. Océ is genoteerd aan Euronext in Amsterdam. Meer informatie over Océ kunt u vinden opwww.oce.com. Océ en Canon: Samen sterker In 2010 sloot Océ zich aan bij de Canon groep met de hoofdvestiging in Tokio, Japan, waardoor 's werelds grootste leverancier in de printsector ontstond. Canon ontwikkelt, produceert en verkoopt een groeiend aanbod aan kopieermachines, printers, camera's, optische en andere producten die tegemoet komen aan de vele verschillende behoeften van de klant. Bij de Canon groep werken wereldwijd ruim 197.000 mensen. De totale omzet in 2010 bedroeg ruim $45 miljard. Meer informatie kunt u vinden opwww.canon.com. Over Canon Inc. Canon Inc. is een vooraanstaande onderneming op het gebied van beeldverwerking en informatiesystemen voor professionals en consumenten. Canon's uitgebreide productassortiment omvat kopieermachines, inkjet en laser printers, camera's, video apparatuur, medische apparatuur en systemen voor halfgeleider fabricage. Sinds de oprichting in 1937 heeft Canon succesvol gediversifieerd teneinde een wereldwijde industriële leider te worden op het gebied van beeldverwerking en informatiesystemen voor professionals en consumenten. Binnen de Canon groep zijn ruim 197.000 medewerkers werkzaam. Canon heeft productie en marketing dochters in Japan, Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië en Oceanië; en een wereldwijd Research & Development netwerk met vestigingen in de Verenigde Staten, Europa, Azië en Australië. Canon's geconsolideerde netto omzet voor het boekjaar 2010 bedroeg ruim $45 miljard. Meer informatie over Canon kunt u vinden opwww.canon.com. This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Océ via Thomson Reuters ONE [HUG#1508157]