Mobistar Q1 2011 resultaten

Mobistar bevestigt zijn perspectieven dankzij een stevige groei in zijn klantenbasis Brussel, 28 april 2011 - Mobistar maakt vandaag zijn resultaten voor het eerste kwartaal van 2011 bekend. Mobistar zet zijn convergentiestrategie verder. In alle segmenten nam het aantal nieuwe klanten toe, maar de resultaten stonden sterk onder druk van de daling van de mobiele terminatietarieven in augustus 2010 en in januari 2011 én de verlaging van de roamingtarieven in juli 2010. De impact van de regelgeving op de resultaten van Mobistar-groep bedroegen voor het eerste kwartaal van 2011 respectievelijk 26,8 miljoen euro op de omzet en 14,2 miljoen euro op de EBITDA. Mobistar Investor Relations Wenst u de volledige pdf-versie te lezen, klik hier: Q1 2011 results - NL: http://hugin.info/134974/R/1509851/444707.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Mobistar via Thomson Reuters ONE [HUG#1509851]