Ahold update terugkoop aandelen

Amsterdam, 14 november 2011 - Ahold heeft in de periode van 7 tot en met 11 november 2.392.251 van haar gewone aandelen teruggekocht. De aandelen werden teruggekocht voor een gemiddelde prijs van € 9,2149 per aandeel voor een totaalbedrag van € 22,04 miljoen, in het kader van het programma voor de terugkoop van € 1 miljard aan aandelen dat Ahold op 3 maart 2011 bekendmaakte. Tot op heden zijn in totaal 67.020.907 gewone aandelen teruggekocht voor een totaalbedrag van € 600,01 miljoen. Ahold Persvoorlichting: 020-509 5343 Ahold Investor Relations: 020-509 5213 Indien de Nederlandse versie van dit persbericht afwijkt van de Engelse versie, is de Engelse versie leidend. This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ahold via Thomson Reuters ONE [HUG#1563356]