AND sluit overeenkomst met Navmii voor Europese geocodering

Navfree wordt versterkt met AND geocodering voor een verbeterde adres zoekfunctie Rotterdam, 25 januari 2013 - AND heeft haar overeenkomst met Navmii uitgebreid. Na de succesvolle introductie van Navmii GPS Live in 2010 levert AND nu ook een geocodering oplossing om het zoeken op adressen binnen de Navfree apps te verbeteren. Het Britse Navfree, een belangrijke speler in mobiele navigatie, behoort tot de top gratis GPS navigatie apps op Android en iOS. Navfree heeft inmiddels 12 miljoen geregistreerde gebruikers en het aantal groeit snel, met tussen september 2012 en januari 2013 een aanwas van maar liefst 2 miljoen gebruikers. Navfree is beschikbaar in meer dan 30 landen en wordt dagelijks voor meer dan een miljoen reizen gebruikt. Met behulp van OpenStreetMap worden Navfree's navigatie systemen doorlopend ge- update met meer dan 20,000 kaartcorrecties per maand, wat Navfree tot 1 van de meest accurate gratis GPS systemen in de markt maakt. Navfree gaat nu de AND geocodering oplossing gebruiken om het zoeken op adressen sterk te verbeteren. AND CEO Hugo van der Linde: "We zijn erg blij dat we met de levering van deze geocodering oplossing onze partnership met Navmii verder versterken. Deze levering is in lijn met onze eerder aangekondigde strategische koers om maatwerk oplossingen te leveren en implementeren." Navmii CEO Peter Atalla: "Wij blijven doorlopend streven naar de best mogelijke service voor onze klanten en AND's geocodering oplossing maakt het zoeken naar adressen makkelijk en zeer nauwkeurig. We zijn erg blij met AND te werken en verheugen ons erop dat we onze gebruikers nog beter bedienen met onze gratis GPS navigatie app." AND levert wereldwijd digitale kaarten en location-based services. Het bedrijf richt zich op het toevoegen van locatie-intelligentie met als doel bedrijfsprocessen te verbeteren door middel van locatie-technologieën en big geo-data. Voor meer informatie Contact voor AND: Hugo van der Linde (CEO), Tel: +31 10 8851200 or check www.and.com. Contact voor Navmii: Caroline Goulden (PR Manager), Tel: +44 (0) 7904105151 or caroline@navmii.com This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: AND International Publishers via Thomson Reuters ONE [HUG#1673048]