TiGenix : presenteert op het "15th Annual BIO CEO & Investor Conference"

12 februari 2013 TiGenix presenteert op het "15(th) Annual BIO CEO & Investor Conference" Leuven (BELGIE) - 12 februari 2013 - TiGenix (NYSE Euronext: TIG), een leider op het gebied van celtherapie, kondigde vandaag aan dat Eduardo Bravo, CEO, zal presenteren op het "15th Annual BIO CEO & Investor Conference". Georganiseerd door het "Biotechnology Industry Organization" (BIO), zal het "15th Annual BIO CEO & Investor Conference" plaatsvinden op 11 en 12 februari in het Waldorf Astoria hotel in New York. Presentatie details: Datum en uur:               Dinsdag 12 februari, 8:30 - 8:55 (EST) Spreker:                        Eduardo Bravo, CEO Zaal:                              Conrad Room Klik hier voor toegang tot de live webcast (gratis registratie, maar wel vereist) Replay beschikbaar 1 uur na het live event; gearchiveerde webcast verloopt 12 mei 2013 Over TiGenix TiGenix NV (Euronext Brussels: TIG) is een toonaangevend Europees celtherapiebedrijf met één commercieel product voor kraakbeenherstel, ChondroCelect®, en een sterke pijplijn met klinische adulte stamcelproducten voor de behandeling van auto-immuunaandoeningen en ontstekingsziekten. Het hoofdkantoor van TiGenix bevindt zich in Leuven (België). Daarnaast heeft het bedrijf vestigingen in Madrid (Spanje) en Sittard-Geleen (Nederland). Ga voor meer informatie naar www.tigenix.com. Over het BIO CEO & Investor Conference Het 15th Annual BIO CEO & Investor Conference is de grootste onafhankelijke investeerdersconferentie gericht op beursgenoteerde biotechnologiebedrijven. Dit jaar zullen op de conferentie bedrijfspresentaties van meer dan 150 toonaangevende biotechnologische en farmaceutische bedrijven vertoond worden, en zullen er vijf panels met industrieleiders, drie therapeutische workshops en vijf business rondetafelgesprekken bestaande uit doorgewinterde leidinggevenden en analisten in de branche plaatsvinden. Nieuw dit jaar, is een uitzonderlijke lijst van 25 private ondernemingen van hoog kaliber die zullen presenteren op het evenement, en tijdens plenaire sessies zal aandacht worden besteed aan bijtijdse business issues en trends in de sector. Deelnemers kunnen zich verwachten aan talloze mogelijkheden voor het vastleggen van een-op-een gesprekken, evenals talrijke netwerkmogelijkheden. De conferentie is op touw gezet met het oog op het bevorderen van een informatieve dialoog tussen institutionele beleggers en senior executives binnen de biotechnologie over nieuwe en huidige investeringsmogelijkheden. Via volgende link kunnen gekwalificeerde institutionele (buy en sell-side), private equity en ondernemingsinvesteerders zich gratis registreren: http://www.bio.org/events/conferences/bio-ceo-investor-registration. Toekomstgerichte informatie Dit document kan vooruitziende verklaringen en schattingen bevatten met betrekking tot de verwachte toekomstige prestaties van TiGenix en de markt waarin het bedrijf actief is. Enkele van deze verklaringen, voorspellingen en inschattingen kunnen herkend worden aan de hand van bepaalde bewoordingen zoals 'gelooft', 'verwacht', 'neemt zich voor', 'plant', 'streeft na', 'raamt', 'kan misschien', 'zal', 'blijft', en andere gelijkaardige uitdrukkingen. Deze gaan over zaken die geen historische feiten zijn. Zulke verklaringen, voorspellingen en schattingen steunen op verschillende veronderstellingen en beoordelingen van bekende en onbekende risico's, onzekerheden en andere factoren, die redelijk geacht werden toen ze gemaakt werden, maar die achteraf ook onjuist kunnen blijken te zijn. Werkelijke gebeurtenissen zijn moeilijk te voorspellen en kunnen het gevolg zijn van factoren waarop TiGenix geen vat heeft. Bijgevolg kunnen de werkelijke resultaten, financiële toestand, prestaties of verwezenlijkingen van TiGenix of van de sector aanzienlijk verschillen van de toekomstige resultaten, prestaties of verwezenlijkingen waarvan in deze verklaringen en schattingen expliciet of impliciet gewag wordt gemaakt. Vanwege deze onzekerheden kan er geen garantie gegeven worden met betrekking tot de nauwkeurigheid of redelijkheid van die vooruitziende verklaringen, voorspellingen en schattingen. Daarenboven zijn toekomstgerichte verklaringen, voorspellingen en schattingen slechts geldig vanaf de publicatiedatum van dit document. TiGenix wijst elke verplichting af om alle vooruitziende verklaringen, voorspellingen of schattingen te actualiseren om eventuele wijzigingen te weerspiegelen in de verwachtingen van TiGenix of veranderingen van gebeurtenissen of omstandigheden waarop zulke verklaringen, voorspellingen of schattingen steunen, behalve als dat verplicht is door de Belgische wetgeving. Neem voor meer informatie contact op met: Eduardo Bravo Chief Executive Officer eduardo.bravo@tigenix.com Claudia D'Augusta Chief Financial Officer claudia.daugusta@tigenix.com Hans Herklots hans.herklots@tigenix.com +32 16 39 60 97 This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: TiGenix via Thomson Reuters ONE [HUG#1677095]