Mobistar Full Year 2013 resultaten

Mobistar boekte 2013 financiële resultaten in lijn met zijn vooruitzichten terwijl het zijn structurele transformatie en investeringen in mobiele breedband en convergentie versnelde Brussel, 27 februari 2014 - Mobistar (Euronext Brussel: MOBB) maakt vandaag zijn resultaten voor 2013 bekend. In een sterk concurrerende markt voor mobiele telefonie boekte Mobistar 2013 financiële resultaten in lijn met zijn vooruitzichten terwijl het zijn structurele transformatie en investeringen versnelde: -      Mobistar realiseerde zijn vooropgezette besparingsprogramma in 2013, onder welke de transformatie van haar distributie, en herbevestigt zijn engagement om zijn kostenstructuur te verminderen in 2014; -      Mobistar verhoogde zijn netwerk-investeringen met 22,8 % en verwierf een 4G-licentie om aan de toenemende vraag naar snelle mobiele data te beantwoorden; -      Mobistar was de eerste operator in België die aanspraak maakte om de nieuwe kabel regelgeving te gebruiken. De implementatiefase is nu ingezet om een productlancering voor het einde van het jaar mogelijk te maken; -      Mobistar realiseerde een totale omzet van 1.461 miljoen euro t.o.v. een minimum doelstelling van 1.452 miljoen euro; -      Mobistar realiseerde een geherformuleerde EBITDA van 336 miljoen euro t.o.v. een minimum doelstelling van 300 miljoen euro; -      Mobistar realiseerde een geherformuleerde vrije operationele kasstroom van 137 miljoen euro t.o.v. een minimum doelstelling van 100 miljoen euro. Mobistar Investor Relations Wenst u de volledige pdf-versie te lezen, klik hier: FY13 results - NL: http://hugin.info/134974/R/1764949/598709.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Mobistar via GlobeNewswire [HUG#1764949]