FINANCIERE DE TUBIZE NV: Goedkeuring van het dividend

Persbericht 23 april 2014 Embargo tot 18:00h CET FINANCIERE DE TUBIZE NV Researchdreef 60, 1070 Brussel Contact: Marc Van Steenvoort, directeur, marc.van.steenvoort@gmail.com Goedkeuring van het dividend Gereglementeerde informatie 23 april 2014 De algemene vergadering van aandeelhouders van 23 april 2014 heeft de jaarrekening 2013, met inbegrip van de voorgestelde resultaatverwerking, goedgekeurd. Het dividend van € 0,48 bruto per aandeel zal vanaf 7 mei 2014 betaalbaar worden gesteld in de kantoren, zetels en agentschappen van BNP Paribas Fortis, tegen afgifte van coupon n° 9. Ex-date 2 mei 2014 Record date 6 mei 2014 Datum van uitbetaling      7 mei 2014 De raad van bestuur Goedkeuring van het dividend: http://hugin.info/137325/R/1778752/607562.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Financière de Tubize SA via GlobeNewswire [HUG#1778752]