De stroom van de vele miljarden die in de duurzame energie is gestopt moet op termijn gaan renderen aldus Wijtvliet. Vooral in Amerika zijn er goede investeringen te vinden. Helaas lopen we in Europa nog achter aldus Wijtvliet. Investeringen in deze sector herbergen echter behoorlijk veel risico's en pas op de lange termijn kan rendement van verwacht worden aldus Wijtvliet.