Schulte is er rotsvast van overtuigd dat de Euro niet ten onder zal gaan. Uiteraard zullen de sterke
Eurolanden alleen steun bieden indien ze er wat voor terug krijgen. Deflatie van de Euro zal zeker in het
verschiet liggen en daarom zou het voor beleggers beter zijn om in het Oosten te gaan beleggen.