"Short gaan is juist goed voor de markten"

Juist het feit dat er in aandelen short gegaan kan worden is een pre voor de financieele markten aldus Kok. Kok stelt dat indien er short gegaan mag worden dat de markten informatie veel sneller kunnen verwerken. Op deze manier is er een betere prijsvorming mogelijk zo stelt Kok.