Wat moeten KPNQWest-beleggers doen?

Het telecombedrijf, een joint venture van KPN en het Amerikaanse Qwest, ging op 31 mei 2002 ten onder aan een boedeltekort van ruim 3 miljard dollar. Het aandeel KPNQwest is sindsdien een lege huls. Het bedrijf heeft al jaren geen personeel en geen activiteiten meer, maar dus nog wel een beursnotering. Wat moeten aandeelhouders doen? VEB-jurist Coenen ligt toe.