Warren Buffet's optimisme over Goldman Sachs is preken voor eigen parochie. Cees is geen fan van de zakenbank want ze vervulden dus gewoon hun taak: het verhandelen van CDO's. De risk/reward is prima aldus Cees. Een eventueel verlies van de rechtszaak met de SEC is voor de zakenbank geen ramp want ze hebben geld zat aldus Cees.