Het viel Van Zadelhoff op dat bestuurders de crisis gebruiken om hun bedrijven beter te maken. Of het economische herstel duurzaam is, is volgens hem lastig te zeggen.
Het is moeilijk om hem toe te wijzen of het herstel vanuit de economie komt of vanuit de steun van de overheid. Van Zadelhoff stelt dat we in een rijk en goed georganiseerd land leven dus we hoeven zeker niet te klagen. Hij waagt zich niet aan beursvoorspellingen want "daar houdt je weinig vrienden mee over" aldus Peter.