GM weer naar de beurs, saneringen leveren vruchten af: winstmachine

De Amerikaanse overheid heeft in totaal voor 50 miljard dollar in GM geinvesteerd. Hiermee is de Amerikaanse overheid voor 60% eigenaar van het bedrijf. Morningstar is zeer positief over de beursgang. Vooral het schrappen van diverse modellen heeft de kosten doen verlagen. GM draait nu al breakeven bij een veel lager productie-aantal. Ondanks de perikelen bij Opel in Antwerpen heeft het nieuwe GM weer veel perspectief. De fair value ligt op 44 dollar.