Goud is een hype, scepsis over technische analyse

Patrick Beijersbergen (econoom VEB) ligt de activiteiten tijdens de Dag van de Belegger uit. Beijersbergen is sceptisch over technische analyse. Als belegger moet je ten alle tijde naar de onderliggende waarde kijken aldus Beijersbergen. Goud is wellicht te hoog en kan een hype zijn.