Van den Bos is positief over degelijke bedrijven: bedrijven met weinig schulden, een goede balans en met aantrekkelijke dividendrendementen.
Telefónica is daar een goed voorbeeld van aldus Van den Bos. Van den Bos verwacht wel een dubbeldip-scenario met volatiele aandelen.
Van den Bos is zeer positief over Canada omdat er grote pensioenfondsen zitten. Tevens is daar veel animo voor dividendstrategieën.