Nu ook aandelenresearch via Morningstar, methode Buffett staat centraal
QE2 is paar stappen te ver, Spanje is onmogelijk om op te vangen, Griekenland moet naar de 1e divisie
Mallotige beleggingsonderzoeken, januari-effect is fabeltje
Bankencrisis was te voorspellen met boerenverstand
Sem van Berkel in het kort, putopties kopen om de boel te verdedigen
2011 mooi jaar voor aandelen, ga op zoek naar kantelpunten, goud kan naar de 1500, olie ook omhoog
Maak het juist eenvoudig, kort op de bal: +30%
Obligaties nu erg riskant, goud overgewaardeerd
Goede opleiding is essentieel voor de beleggers, risico moet centraal staan boven rendement
Belgie in de problemen?
Dividendfondsen zijn erg in trek, maar kijk verder dan het rendement alleen
Kempen Orange Fund onder de loep: kleinere aandelen leveren hogere rendementen