Guillaume Motte, CEO van Sephora, zal het woord nemen tijdens de eerste editie van de NRF 2025: Retail’s Big Show Europe, die van 16 t/m 18 september in Parijs plaatsvindt. Tijdens een keynote getiteld “We Belong to Something Beautiful”, deelt hij de kernvisie van Sephora: schoonheid bloeit dankzij diversiteit en ontdekkingen. Hij zal toelichten hoe het bedrijf zich inzet voor een inclusievere en inspirerende wereld, waarin iedereen zijn of haar eigen schoonheid mag vieren.
Verder zal Guillaume Motte het “geheime recept” achter het blijvende succes van Sephora onthullen: een zorgvuldig samengesteld merkenportfolio, een gebruiksvriendelijke omnichannelervaring, een trouwe community van 74 miljoen gepassioneerde klanten en deskundige beauty-adviseurs. Sephora werd 50 jaar geleden opgericht in het Franse Limoges en is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd marktleider in de distributie van prestige beautyproducten. Het merk telt 56.000 medewerkers, meer dan 3.200 winkels en werkt samen met 500 merken in 35 landen.
De toespraak van Guillaume Motte vormt het startschot van drie dagen vol conferenties en exposities tijdens NRF 2025: Retail’s Big Show Europe, met keynotes, themasessies, netwerkmogelijkheden en live demonstraties van de nieuwste innovaties en technologieën, gepresenteerd door meer dan 450 internationale exposanten.
Het centrale thema van deze editie, “Retail Together”, behandelt belangrijke onderwerpen zoals kunstmatige intelligentie, circulaire economie, klantloyaliteit in het digitale tijdperk, nieuwe belevingsgerichte winkelconcepten en de transformatie van de customer journey.