Kwalitatief hoogwaardige kleding bedrukking voor uw nieuwe campagne!

Ondanks de enorme opgang van de digitale mogelijkheden om reclame te maken blijven ook de ‘ouderwetse’ reclames nog steeds overeind. Waar veel analisten dachten dat print totaal uit de tijd zou raken blijkt dat toch niet het geval te zijn. Veel media-analisten stellen nu dat de combinatie van print (fysiek) en digitaal vaak de beste oplossing is voor bedrijven. In het derde kwartaal van vorig jaar steeg de omzet van de reclamebedrijven met ruim 1 procent.

Hiermee blijft deze tak weliswaar achterblijver in de sector zakelijke dienstverlening waar we de meeste groei (7 procent) bij de schoonmakers en hoveniers zien.

Voor de promotie zijn bedrijven dus nog steeds aangewezen op fysieke promoties. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan flyers, folders, tassen en pennen of meer high tech producten zoals usb-sticks of mini acculaders. Partijen zoals B55 kunnen hier prima in voorzien. Vooral op beurzen is het vrijwel essentieel om (potentiele) klanten wat gratis aan te kunnen bieden. Naast de genoemde uitdeelartikelen kunt u ook denken aan het bedrukken van kleding om zo uw personeel (of een gesponsord sportteam) een professionele uitstraling te geven. Dit in combinatie met promotie via de online kanalen is volgens veel reclame-experts nog steeds de beste strategie.