Bouw Apple's nieuwe hoofdkantoor schiet al aardig op

Er is een nieuwe drone video opgedoken die de vooruitgang bij de bouw van de nieuwe Apple Campus in beeld brengt. In Cupertino wordt al een tijdje hard gewerkt aan een nieuwe campus, die nog groter en spectaculairder moet worden dan de huidige.

De campus krijgt een eigen auditorium om nieuwe producten te lanceren en heeft de vorm van een UFO.

,/p>

In de onderstaande foto's (via BI) zie je de vooruitgang van de afgelopen maanden op een rijtje:

Applekantoor

Een van de eerste beelden van de bouw. Deze beelden zijn van 21 juli 2014.

Applecampus

21 juli 2014

Apple2014

Twee weken later is deze foto gemaakt. (7 augustus 2014)

Applecampus2014

Op 6 oktober 2014 werden deze beelden van de campus gemaakt.

Applenovember2014

Een maand later kwamen deze beelden naar buiten (10 november 2014)

Applenovember2015

Januari 2015

Apple2015

Bronnen: Express.be en Dutchcowboys.nl