Sloop 't Loon gestart met panden van Nieuwe Steen er in

Vandaag is begonnen met de gecontroleerde sloop van het deel van winkelcentrum ’t Loon in Heerlen waar problemen in de ondergrond voor acuut instortingsgevaar zorgen.

Hiertoe heeft de Vereniging Van Eigenaren, waar NSI deel van uitmaakt, inmiddels opdracht gegeven aan een sloopbedrijf. Door de gedeeltelijke sloop wordt het instortingsgevaar weggenomen en naar verwachting zullen 40 van de 50 winkels vanaf donderdag 23 december hun deuren weer voor het publiek kunnen openen.