Ahold update terugkoop aandelen

Amsterdam, 8 november 2010 - Ahold heeft in de periode van 1 tot en met 5 november 1.884.934 van haar gewone aandelen teruggekocht. De aandelen werden teruggekocht voor een gemiddelde prijs van € 9,8391 per aandeel voor een totaalbedrag van € 18,55 miljoen, in het kader van het programma voor de terugkoop van € 500 miljoen aan aandelen dat Ahold op 4 maart 2010 bekendmaakte. Tot op heden zijn in totaal 31.297.862 gewone aandelen teruggekocht voor een totaalbedrag van € 314,3 miljoen. Ahold Persvoorlichting: 020-509 5343 Ahold Investor Relations: 020-509 5216 Indien de Nederlandse versie van dit persbericht afwijkt van de Engelse versie, is de Engelse versie leidend. [HUG#1459610] This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ahold via Thomson Reuters ONE