Voordracht lid raad van bestuur Koninklijke Ten Cate nv

De raad van commissarissen heeft het voornemen de heer drs. B. Cornelese voor te dragen voor benoeming tot lid van de raad van bestuur en CFO. Nadere informatie zal worden verstrekt bij de toelichting op de agenda van de komende vergadering van aandeelhouders. De heer Cornelese (46) is momenteel werkzaam als Vice President & CFO EMEA van Biomet Inc. Daarvoor was hij CFO Northern Europe van Pepsico International. De heer drs. J. Lock zal, passend binnen het kader van de bij zijn aantreden gemaakte afspraken, in de komende vergadering van aandeelhouders op 21 april 2011 terugtreden als lid van de raad van bestuur en CFO van Koninklijke Ten Cate nv. De raad van commissarissen en de raad van bestuur zijn de heer Lock zeer erkentelijk voor zijn bijdrage, geleverd in de twee extra jaren na zijn aanvankelijke pensionering. Koninklijke Ten Cate nv Almelo, donderdag 20 januari 2011 Voor meer informatie: Koninklijke Ten Cate nv Frank Spaan, director corporate development & investor relations Telefoon       : 0546 544 977 Mobiel          : 06 129 617 24 E-mail           :f.spaan@tencate.com Internet         :www.tencate.com Koninklijke Ten Cate nv (TenCate) is een multinationale onderneming die textieltechnologie, chemische processen en materiaaltechnologie combineert bij de ontwikkeling en productie van functionele materialen met onderscheidende eigenschappen. De producten van TenCate worden wereldwijd verkocht. Systemen en materialen van TenCate zijn onder te verdelen naar vier toepassingsgebieden. Veiligheid en bescherming; luchtvaart en ruimtevaart; infrastructuur en milieu; sport en recreatie. TenCate bezit leidende posities in veiligheidsweefsels, composieten voor lucht- en ruimtevaart, antiballistiek, geosynthetics en kunstgras. TenCate is genoteerd aan NYSE Euronext (AMX). Persbericht als PDF: http://hugin.info/130798/R/1481230/416491.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Koninklijke Ten Cate NV via Thomson Reuters ONE [HUG#1481230]