Grontmij N.V. benoemt ir. Hubert Habib tot Directeur Transportation & Mobility en Asset management

De Bilt, 29 februari 2012 - Grontmij N.V. heeft de heer ir. Hubert Habib benoemd tot Directeur Transportation & Mobility en Asset management. De heer Habib zal in deze functie de ontwikkeling van deze marktsegmenten op groepsniveau op zich nemen. De heer Habib is ruim achttien jaar in dienst bij Grontmij en heeft in die periode diverse managementfuncties vervuld. Momenteel is hij als Country Managing Director verantwoordelijk voor Grontmij Nederland. De heer Habib zal zijn nieuwe functie per 1 maart 2012 gaan vervullen en rechtstreeks rapporteren aan de heer Gert Dral, lid van de Raad van Bestuur van Grontmij N.V. Gert Dral, lid van de Raad van Bestuur van Grontmij N.V.: 'Grontmij heeft de ambitie om in de komende jaren haar positie in een aantal belangrijke marktsegmenten in Europa te verstevigen. Hiervoor is het essentieel om de samenwerking tussen de onderdelen van Grontmij in de landen waar zij actief is, nog verder te intensiveren. De ruime managementervaring van Hubert en zijn diepgaande kennis van onze business zijn hierbij van grote toegevoegde waarde.' De vacature die door de benoeming van de heer Habib is ontstaan voor de functie van Country Managing Director Grontmij Nederland, zal op interim basis vanaf 1 maart 2012 worden ingevuld door de heer dr. ir. Durk ten Wolde. De heer Ten Wolde heeft ruime relevante ervaring, opgedaan in een aantal managementfuncties in zowel Nederland als daar buiten, laatstelijk als interim CEO bij Strukton N.V. Naar het persbericht op de Grontmij website (Engelstalig) < Einde > Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Grontmij N.V., Arnold Drijver, Director Group Communication, T +31 30 220 75 48 www.grontmij.com Noot voor de redactie Grontmij is het op twee na grootste advies- en ingenieursbureau in Europa met bijna 10.000 professionals en 300 kantoren verspreid in de regio en nog eens 50 elders in de wereld. Duurzaamheid is de kern van ons bedrijf en de waarde propositie voor onze klanten, die wij leveren via vier business lines: Planning & Design, Transportation & Mobility, Water & Energy, Monitoring & Testing. Persbericht - Grontmij N.V. benoemt ir. Hubert Habib tot Directeur...: http://hugin.info/143540/R/1590161/499498.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: GRONTMIJ N.V. via Thomson Reuters ONE [HUG#1590161]