Gereglementeerde informatie - Ageas en Franklin Mutual Advisers, LLC: kennisgeving

In het kader van de transparantievereisten, heeft Franklin Mutual Advisers, LLC op 21/02/2013 een kennisgeving ingediend waarin wordt aangegeven dat hun belang op 20/02/2013, onder de statutaire drempel van 3% van de door Ageas uitgegeven aandelen is gekomen en 2,99% bereikt. De door Ageas ontvangen kennisgevingen zijn beschikbaar op de website van Ageas in de rubriek "Investor Relations - Het aandeel - Transparantievereisten" (http://www.ageas.com/nl/Pages/transparantievereisten.aspx). Ageas is een internationale verzekeringsgroep met ruim 180 jaar vakkennis en ervaring. Ageas behoort tot de 20 grootste verzekeraars van Europa en heeft ervoor gekozen zich toe te spitsen op Europa en Azië, de twee werelddelen die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt uitmaken. De verzekeringsactiviteit is verdeeld over vier segmenten (België, het Verenigd Koninkrijk, Continentaal Europa en Azië) en draait op een combinatie van volledig eigen dochtermaatschappijen en partnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs in de hele wereld. Ageas onderhoudt stevige partnerships in België, het VK, Luxemburg, Italië, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India en Thailand, en heeft dochtermaatschappijen in Frankrijk, Hongkong en het VK. In België is Ageas via AG Insurance marktleider in individuele levensverzekeringen en employee benefits, en een topspeler in niet- leven. In het VK is Ageas de vierde verzekeraar voor personenwagens en voor 50- plussers. Ageas stelt meer dan 13.000 mensen tewerk en bereikt een jaarlijks premie-inkomen van meer dan 21 miljard euro. Kennisgeving: http://hugin.info/134212/R/1681084/549417.pdf Pdf versie persbericht: http://hugin.info/134212/R/1681084/549415.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ageas via Thomson Reuters ONE [HUG#1681084]