Update Aandeleninkoopprogramma 2016

Mechelen, 25 april 2016 - Telenet Group Holding NV ("Telenet" of "de Onderneming") (Euronext Brussel: TNET) maakt volgende informatie bekend zoals voorgeschreven door artikel 207 van het Koninklijk Besluit van 30 januari 2001 tot uitvoering van het Wetboek van vennootschappen.

In het kader van het Aandeleninkoopprogramma 2016, zoals bekendgemaakt op 10 februari 2016, bericht de Vennootschap dat in de periode van 18 april tot en met 22 april 2016, de volgende verrichtingen zijn uitgevoerd, hetzij via de gereglementeerde markt NYSE Euronext Brussel, hetzij via blok transacties in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving:

Persbericht

Source: Telenet NV via GlobeNewswire