In een interview dat morgen in de krant De Standaard verschijnt zegt Jozef De Mey, de voorzitter van Ageas Holding , dat hij Ageas -aandeelhouders een salarisverhoging voor zichzelf en voor zijn ‘onderbetaalde' raad van bestuur zal vragen. Volgens De Mey wordt de raad van bestuur van Ageas onderbetaald in vergelijking met andere Bel20 -bedrijven en sectorgenoten in de de rest van Europa. ‘Maar het is de aandeelhoudersvergadering die beslist. Als de aandeelhouders neen zeggen, leggen wij ons daarbij neer ',zegt De Mey.
Jozef De Mey is sinds februari 2009 voorzitter van de raad van bestuur van de Ageas Holding . Hij werkt sinds 1990 voor Ageas en was o.a. General Manager van Ageas International en CEO van Ageas AG.