Citibank zet bankier er uit omdat ze te mooi is

RTLZ meldt vandaag op haar website dat ze hun vrouwelijke bankier, Debralee Lorenzana, ontslagen hebben omdat ze er te goed uitziet. De kritiek van Citibank is vooral gestoeld op het feit dat ze haar collega's teveel af zou leiden. Oordeelt u zelf.



Voor het ontslag is er een rechtszaak gaande geweest die Debralee heeft verloren. Haar ex-baas stelt dat Debralee zich niet aan de kledingsvoorschriften heeft gehouden. Citibank doet verder geen uitspraken over het waarom van de zaak.
Lees verder op RTLZ.nl.