Nadat er gisteren wederom veel problemen waar bij de NASDAQ (National Association of Dealers Automated Quotation) is de kritiek fors toegenomen. Door technische problemen lag gisteren de handel voor ruim 3 uur stil. NASDAQ heeft zelf geen verklaring afgegeven over deze problematiek. RTLZ-Econoom Roland Koopman noemt volledig geautomatiseerde systemen nog steeds erg kwetsbaar.

Te zien is dat vanaf het middaguur tot tegen 16.00 de handel er uit lag.
Bron: Finance.yahoo.com