Naar welke innovaties zoeken de maatschappij en de institutionele beleggers? Wat is een innovatie eigenlijk en aan welke voorwaarden moet deze voldoen? Wat zorgt ervoor dat een innovatief of alternatief product, fonds of propositie succesvol kan worden toegepast? Deze onderwerpen komen aan de orde tijdens de workshop. U leert de aspecten van innovaties kennen, om ze van daaruit effectief te kunnen beoordelen, te managen en te structureren. Strategische en organisatorische invalshoeken worden belicht, gecombineerd met praktische case studies die worden uitgewerkt.
Data: 4 en 11 maart 2014, van 13.30 tot 17.30 uur
Docenten: Alfred Slager (TiasNimbas Business School, Universiteit van Tilburg), Alwin Oerlemans (Algemene Pensioen Groep, APG), Valentijn Thijssen (onafhankelijk adviseur Private Debt en freelance professional) en Roy Fliers ( Senior Portfolio Manager APG).
De cursus is interessant voor iedereen die in de dagelijkse praktijk te maken heeft met het structureren, managen en beoordelen van alternatieve of innovatieve producten, fondsen of investeringsproposities. Het onderwerp zal belicht worden vanuit institutionele beleggers als pensioenfondsen en verzekeraars.
De cursus is relevant voor:
De prijs bedraagt 500 Euro voor leden van de VBA, 600 Euro voor leden van CFA Netherlands en 900 Euro voor overige geïnteresseerden.
Klikt u hier voor meer informatie.