Vandaag kleuren de borden wederom groen. Na een lagere opening kropen in Amsterdam de meeste aandelen weer in de plus. Op het Damrak is BAM Groep echter de gebeten hond, het aandeel gaat bijna 7,5% onder uit op 7,30 euro. De bouwer maakte deze morgen bekend dat het over de eerste zes maanden van dit jaar een 68% lagere winst heeft gerealiseerd.
Bij de winnaars op het Damrak gaan Unit4 Agresso, Wessanen en SBM Offshore aan kop. In Brussel zijn het de financials KBC , Dexia en Ageas die de hoofdindex omlaag trekken.
In de rest van Europa noteren de meeste aandelenindices vrijwel rondom het slot van woensdag.