Nieuwsbrieven worden spoedig weer verstuurd

In verband met enige technische vertraging bij onze systemen hebben wij de nieuwsbrieven al een tijd niet kunnen versturen. Onze excuses hiervoor.

Vanaf midden augustus wordt de versturing weer opgestart en zult u hem dagelijks ontvangen in plaats van 3x per week). De focus gaan we meer verleggen naar een meer academische invalshoek in plaats van het alledaagse beursnieuws over losse aandelen. Wij hopen u daarmee een beter product te kunnen aanbieden.

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via feedback@analist.nl.