Grontmij N.V. maakt vandaag bekend dat de verkoop van de
Telecom divisie aan het management van de Telecom divisie en mbo Partenaires met succes is afgerond. De opbrengst zal worden gebruikt om de financiële structuur van de Groep te verbeteren. Meer informatie over deze transactie zal worden gegeven bij de publicatie van de Q3-cijfers op donderdag
10 november 2011.
De verkoop van de Telecom divisie is in lijn met
Grontmij ’s strategisch plan voor 2010-2015 zo meldt het persbericht.
Na deze transactie zal
Grontmij zich blijven richten op de verdere groei van haar business in Europa via haar vier business lines: Planning & Design, Transportation & Mobility, Water & Energy en Monitoring & Testing.